Ir al contenido principal

TALLER SOBRE EL USO DEL PROYECTO "SIGUEME"

TALLER SOBRE EL USO DEL PROYECTO SIGUEME
Desde la Asociación CAPACES LUGO os informamos de la  realización de un nuevo taller   sobre la utilización y manejo del proyecto “Sigueme” es una aplicación gratuita diseñada para potenciar la atención visual y entrenar la adquisición del significado en personas con autismo y trastornos de la comunicación. El proyecto funciona sobre diferentes dispositivos tactiles y no tactiles: ordenadores de sobremesa, pizarras digitales, netbooks, portatiles (Windows y Linux) y Tabletas(iPad y Android).
Desarrollada por la Fundacion Orange y  la Universidad de Granada, el objetivo global de la aplicación educativa SIGUEME es favorecer y potenciar el desarrollo de los procesos perceptivo-visuales en personas con autismo de bajo funcionamiento, para conseguir la adquisición del significado (asociación de imagenes y etiquetas verbales y su significado).


Será impartido por IAGO CORRAL, maestro y socio de TADEGA, y se realizará el próximo Sábado 8 de Febrero a las 11:00 horas, en el local de PERSONAS WIP, situado en la  ronda de la muralla 89 bajo.


Será gratuito para los socios de Capaces y costará 10 € para el resto de participantes, para apuntaros podeis mandar un correo solicitando asistir al taller a capaceslugo@gmail.com , o llamar al 982 25 51 87 que es el numero de Personas Wip, o al 626 21 39 90 que es nuestro numero.

Animaros a participar.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Formación con Marlene Horna 18 de outubro 2025

  O próximo 18 de outubro teremos unha nova formación con  Marlene   Horna  como relatora, tratará sobre: SOLUCIÓNS PRÁCTICAS FRONTE A SITUACIÓNS COTIÁS EN AUTISMO  Como promover o entendemento mutuo, a colaboración e o benestar emocional. CONTIDOS :      1. Os rumbos da mirada predominantemente neurotípica.      2. Mellorando a comunicación e a linguaxe entre autistas e alistas.      3. Apoios visuais: os 1001 tipos e funcións diferentes.      4. Facilitadores da comprensión mutua e a colaboración en clase e en casa.      5. Vivir con disfunción executiva.      6. Intereses e entusiasmos: cando promover ou cando regular.      7. Promover a flexibilidade cognitiva e a tolerancia á frustración.      8. Socializar e ter amigos: un enfoque diferente.      9. Preparándonos para a vida futura.   Para poder anotarse tedes que cubr...

VOLCATEA. BUSCAMOS VOLUNTARIADO. CHAMÁMOSVOS A ACCIÓN!

  Pictograma de Arasaac. VOLCATEA é un programa de voluntariado que busca a inclusión das persoas con TEA nas actividades da vida diaria, deportivas e extraescolares durante os meses de outubro a xuño. Para máis información podes chamarnos ao 619170890 ou escribirnos un email a capaceslugo@gmail.com  . Se queres anotarte só tes que cubrir o formulario que temos na pestana "colabora" na nosa web capaceslugo.com. Accede premendo aquí .

Ferramentas para a accesibilidade cognitiva desde o espectro do autismo

  A sinalización accesible, o uso de pictogramas, o control dos estímulos sensoriais ou a anticipación da información son só algúns dos recursos que favorecen a accesibilidade cognitiva das persoas con autismo. Esta guía, publicada no marco do proxecto Rumbo, recolle ferramentas, normativas e casos de boas prácticas para que a información, as comunicacións e a contorna física sexan accesibles para todas as persoas. As características e necesidades maioritarias que presentan as persoas autistas no seu día a día introducen matices importantes a ter en conta cando falamos da accesibilidade cognitiva dun elemento, contorna ou servizo. A normativa vixente non resulta suficiente para garantir a inclusión das persoas no espectro, por iso desde o proxecto Rumbo desenvolveuse esta guía ‘Accesibilidade cognitiva desde o espectro do autismo’ na que se ofrece o coñecemento, as ferramentas e unha serie de boas prácticas para facer amigables e comprensibles as contornas e a comunicación. Aínda q...