Obxetivos:
-Manter
durante o verán a intervención nos nenos/as con TEA ou TC, de
forma que non retrocedan no aprendizaxe das súas habilidades sociais
e de comunicación.
-Manter
a estructura que necesitan para o correcto aprendizaxe curricular.
-Aproveitar
a plasticidade cerebral durante a infancia para impulsar e asentar as
aprendizaxes.
-Manter
e mellorar as habilidades pre-académicas e académicas adquiridas
durante o curso.
Ubicación:
Cesión local social do centro de Convivencia da Milagrosa.
Vantaxes:
-Dase
continuidade ó traballo realizado nas
aulas TXD e por os
PTs e á inversión realizada
por Educación e o mesmo tempo dase uso ás instalacións vacías
dunha escola pública (en desuso de otro modo) durante o verán,
logrando unha óptima utilización dos recursos que a Xunta de
Galicia e o Concello de Lugo utilizan en Educación.
-Mantense
a intervención nos nenos/as con TEA ou TC
dando continuidade ó traballo realizado durante o curso escolar.
-Maior
intervención terapéutica na infancia, menor discapacidade na idade
adulta (e menor coste para as
Institucións porque se logran melloras impredecibles no seu
desenrolo).
-Permitese
a rotación de profesionais especializados
en necesidades especiais e crease un núcleo de profesionais
de referencia especializados en
TEA ou TC.
-Permitense
sinerxias, en canto que o
mesmo funcionamiento actual das aulas TXD transladase á estructura
da escola de verán.
-Poderianse
coordinar actividades de integración con
nenos de campamentos urbanos do Concello, buscando sinerxias en
actividades e impulsando a inclusión.
-Fomentase
o voluntariado e a solidaridade nun
proxecto que persigue tanto a formación dos nenos/as como a dos
profesionais e a integración e inclusión.
-É
un modelo de boas prácticas que
as Institucións lucenses e galegas poden “exportar” a outras
comunidades españolas.
Características:
-Fechas:
4 de xullo ó 26 de agosto.
-Horario:
10.00 a 14.00 horas.
-Grupos
de tres- cinco nenos/as cun profesional especialista
contratado e alo menos un voluntario ou persoa en prácticas por
cada neno/a.
-Actividades
fora da aula.
Contido:
-Aprendizaxe
de habilidades funcionais,
de forma estructurada, en situacións ó aire libre e no interior.
-Aprendizaxe
de habilidades sociais:
xogos infantís, que deben coñecer para socializar con outros nenos
no colexio, pero que deben aprender cun método específico a través
de apoios visuais e modelaxe corporal.
-Actividades
pre-académicas e académicas: lectoescritura,
grafomotricidade e materias curriculares.
-Mellora
da autonomía (vestir,
comer).
-Terapia
da fala.
-Actividade
estructurada ó comezo do dia que
lles axuden a facer a transición a actividades máis libres.
ESCOLA
DE VERÁN CON INTERVENCIÓN
Este
proxecto da Escola de verán con intervención naceu en 2015 con
vocación de continuidade, é dicir, como proxecto a levarse a cabo
cada verán, ampliando as edades e os obxetivos da Escola según vaia
consolidándose o proxecto. A primeira edición tivo lugar en 2015
coa participación de 5 nenos, 2 profesionais contratados e 5
voluntarios. Na edición 2016 prevénse 10 nenos, 3 profesionais e 10
persoas en prácticas ou voluntarios.
Queremos agradecer enormemente a axuda recibida pola USC, a través do SEPIU e de Fátima Teixeiro, e axuda incondicional de Loli Rodriguez Vivero
Esperamosvos o dia 30 para explicaros en persoa en que consiste a escola de verán.
Comentarios
Publicar un comentario