Ir al contenido principal

XORNADA SOBRE A NTERVENCIÓN EDUCATIVA NOS TRASTORNOS ESPECÍFICOS DA LINGUAXE (TEL)



O vindeiro 26 de novembro contaremos con nós novamente coas Logopedas Mónica Vilameá e Marina Linares para impartir formación sobre a intervención educativa nos TEL.

Horario: 10:00 a 14:00 e de 16:00 a 18:00

A mañá será teoria e pola tarde faráse un obradoiro práctico.

PROGRAMA
 INTERVENCIÓN EDUCATIVA NOS TEL: ESTIMULACIÓN DO ALUMNADO CON TEL.

MAÑÁ (10:00 A 14:00)
 1. Trastorno Específico del Lenguaje (TEL).
 a. Qué é o TEL?
 b. Cómo é un neno/a con TEL nas distintas etapas escolares?

 2. Etapa infantil.
 a. Detección do TEL na aula de educación infantil.
 b. Estratexias de estimulación da linguaxe dentro da aula.
 c. O aprendizaxe dos nenos/as con TEL.
 d. Desenrolo social nos nenos/as con TEL: pautas de axuda.
 
3. Etapa primaria. 
a. Apoio da aprendizaxe da lectoescritura nos nenos/as con TEL. 
b. Estratexias de apoio na aula. 
c. Estratexias de axuda á inclusión social dos nenos/as con TEL dentro do entorno escolar.

 TARDE (16:00 A 18:00)

1. Taller: ¿Cómo facer accesible os contidos escolares ó alumnado con TEL?


O obxetivo do obradoiro é poñer en práctica as estratexias de apoio na aula a través de supostos prácticos: adaptación de textos, enunciados, apoio visual a contidos e aprendizaxes, exámenes accesibles.


 LOCALIZACIÓN 

 Dependendo do aforo escolleráse o mellor lugar para realizalo, avisaremos con suficiente antelación

 
PRECIO
 Podese escoller ir soamente o curso da mañá ou ó obradoiro da tarde, o prezo é de 20 € cada un, e se escolledes ir os dous o prezo sería de 30 €.
SOCIOS DE CAPACES E DE ATELGA 10€ por todo.

 Podedes anotarvos no seguinte FORMULARIO, o prazo comeza hoxe e remata o vindeiro 21 de novembro.

PRAZAS LIMITADAS!!!







Comentarios

Entradas populares de este blog

Formación con Marlene Horna 18 de outubro 2025

  O próximo 18 de outubro teremos unha nova formación con  Marlene   Horna  como relatora, tratará sobre: SOLUCIÓNS PRÁCTICAS FRONTE A SITUACIÓNS COTIÁS EN AUTISMO  Como promover o entendemento mutuo, a colaboración e o benestar emocional. CONTIDOS :      1. Os rumbos da mirada predominantemente neurotípica.      2. Mellorando a comunicación e a linguaxe entre autistas e alistas.      3. Apoios visuais: os 1001 tipos e funcións diferentes.      4. Facilitadores da comprensión mutua e a colaboración en clase e en casa.      5. Vivir con disfunción executiva.      6. Intereses e entusiasmos: cando promover ou cando regular.      7. Promover a flexibilidade cognitiva e a tolerancia á frustración.      8. Socializar e ter amigos: un enfoque diferente.      9. Preparándonos para a vida futura.   Para poder anotarse tedes que cubr...

VOLCATEA. BUSCAMOS VOLUNTARIADO. CHAMÁMOSVOS A ACCIÓN!

  Pictograma de Arasaac. VOLCATEA é un programa de voluntariado que busca a inclusión das persoas con TEA nas actividades da vida diaria, deportivas e extraescolares durante os meses de outubro a xuño. Para máis información podes chamarnos ao 619170890 ou escribirnos un email a capaceslugo@gmail.com  . Se queres anotarte só tes que cubrir o formulario que temos na pestana "colabora" na nosa web capaceslugo.com. Accede premendo aquí .

Ferramentas para a accesibilidade cognitiva desde o espectro do autismo

  A sinalización accesible, o uso de pictogramas, o control dos estímulos sensoriais ou a anticipación da información son só algúns dos recursos que favorecen a accesibilidade cognitiva das persoas con autismo. Esta guía, publicada no marco do proxecto Rumbo, recolle ferramentas, normativas e casos de boas prácticas para que a información, as comunicacións e a contorna física sexan accesibles para todas as persoas. As características e necesidades maioritarias que presentan as persoas autistas no seu día a día introducen matices importantes a ter en conta cando falamos da accesibilidade cognitiva dun elemento, contorna ou servizo. A normativa vixente non resulta suficiente para garantir a inclusión das persoas no espectro, por iso desde o proxecto Rumbo desenvolveuse esta guía ‘Accesibilidade cognitiva desde o espectro do autismo’ na que se ofrece o coñecemento, as ferramentas e unha serie de boas prácticas para facer amigables e comprensibles as contornas e a comunicación. Aínda q...